Информационное сообщение
Тема: Социальная защита инвалидов (132 вопроса)
На сайте организовано рейтинговое голосование. Тамаре Дуйсеновой будут заданы вопросы, набравшие наибольшее количество голосов в рейтинге.
Всего задано вопросов: 907

Все вопросы

Сортировка по: дате | рейтингу
Мурат
возраст: 43
г. Шымкент
02.03.2016 06:08
ҚР Денсаулық сақтау және әлеуметтік даму министрі Т.Қ.Дүйсеноваға.
Елімізде мүмкіндігі шектеулі жандарды оңалту (медициналық, әлеуметтік, психологиялық, еңбекпен) – реабилитация жүргізу деңгейі төмен және осы салаға бөлінген Республикалық бюджеттің қаражатының толық жетімділігі, негізділігі мен мақсатымен жұмсалуы, игерілуі әлде де қайта қарауды талап етеді.
Ауру немесе жарақат салдарынан жүріп-тұруы шектеліп, арбамен қозғалатын, олардың ішінде омыртқа-жұлын жарақатынан кейінгі ересек мүмкіндігі шектеулі жандарды оңалту жоқтың қасы. Республикалық ғылыми орталықтар, облыстық, аудандық деңгейіндегі медициналық ұйымдарда медициналық оңалтудың диагностикалық, емдік шараларында өзгешіліктер аз, тек орналасқан типтік ғимараттардың өзгешіліктері болмаса. Республикалық ғылыми орталықтарда статустарына, олардың қызметтеріне мемлекет тарапынан төленетін ақысына байланысты жоғарғы мамандандырылған медициналық көмектер көрсетулері тиіс. Ол үшін Республикалық ғылыми орталықтарда реабилитология саласында инновациялық жоғарғы технологиялық диагностикалық, емдік шаралар ендірулері қажет. Инновациялық жоғарғы технологиялық диагностикалық, емдік шаралар былай тұрсын, қарапайым вертикализаторлар, монупедтер, жүру имитаторларымен қамтамасыз етілмеген. Ал Республикалық балалар реабилиталогиялық орталығында орналасқан ересектерге арналған ЛОКОМАТ робот тренажердың 45 минут жаттығуы 20000 теңге болып, кейінгі уақытта 15000 теңге болған. Ал бұл тренажерға негізінен 1 топтағы мүмкіндігі шектеулі адамдар барады, бұл қызмет әлеуметтік осал топ саналатын 1 топтағы мүмкіндігі шектеулі жандарға тегін медициналық көмектің кепілдік берілген көлемі шеңберінде көрсетілуі қажет еді. Бұл жаттығудан нәтиже болу үшін үздіксіз, жүйелі түрде ұзақ мерзім қолдану керек. Денсаулық сақтау саласына қарасты ересектерге арналған Республикалық, облыстық, қалалық, аудандық медициналық оңалту орталықтары жоқ, ал облыстық, қалалық, аудандық ауруханаларда арнайы мамандандырылған бейінді, бекітілген стандарттарға толық сәйкес келетін реабилитациялық бөлімшелер жоқ. Ал Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің 2013 жылғы 27 желтоқсандағы №759 «Қазақстан Республикасының халқына медициналық оңалту көрсетуді ұйымдастыру стандартын бекіту туралы» бұйрығының (қазіргі уақытта қолданыстағы) 7-ші тармағында көрсетілгендей медициналық оңалту көрсететін медициналық ұйымдарға: 1) республикалық, облыстық, қалалық оңалту орталықтары; 2) көпбейінді стационарлардың медициналық оңалту бөлімшелері (төсектік) (облыстық, қалалық ауруханалар, орталық аудандық ауруханалар, ауданаралық ауруханалар және ауылдық аурухана); 3) амбулаториялық-емханалық көмек көрсететін медициналық ұйымдардың медициналық оңалту бөлімшелері (кабинет); 4) санаторийлер жатады деп көрсеткен. 1, 2, 3-ші тармақшаларда көрсетілген медициналық ұйымдар денсаулық сақтау саласына қарасты, ал 4-ші тармақшадағы санаторийлер жеке меншік құзырында, онда жолдау әлеуметтік бағдарламалар бөлімдері арқылы жүргізіледі. Әлеуметтік бағдарламалар басқармаларының тапсырысы бойынша мемлекеттік сатып алудан арбадағы мүмкіндігі шектеулі жандарға медициналық оңалту қызметін ұтып алып, ұсынатын санаторийлер бекітілген мемлекеттік стандарттарға, қағидаларға сәйкес келуі керек. Ғимараттары арбамен жүруге құрылыс нормалары мен қағидалары бекіткен талаптарына сәйкес келуі керек, ал санаторий көрсететін медициналық оңалтудың бейіні (профилі) оңалтуға келген мүмкіндігі шектеулі жанның оңалту диагнозына сәйкес келуі керек. Яғни омыртқа-жұлын жарақатынан кейінгі, жүйке жүйесі: жұлынның зақымдалуы салдарынан жүріп-тұруы қиындаған мүмкіндігі шектеулі жанның тыныс алу, жүрек қан-тамыр жүйесін медициналық оңалтудан өткізуге арналған санаторийлерге барғаннан нәтиже болмайды. Қазақстанда арнайы мамандандырылған жұлынның зақымдалуы салдарынан жүріп-тұруы шектелген жандарды медициналық оңалтатын санаторийлер жоқ. Қалалық, аудандық ауруханаларда науқас жіті жарақатпен немесе аурумен түскенде бейінді мамандар көмегі консервативті, ота жасалып көрсетіліп қана қоймай, ерте кезеңінде, қарсы көрсетпесі болмаған жағдайда емдік дене шынықтырудың (көрсетілімі бойынша белсенді немесе жартылай пассивті, пассивті жаттығулар элементтері), уқалау, физиотерапиялық емдеу шаралары жүргізілуі қажет. Ауруханадан шығарда науқас пен туыстары емдік дене шынықтыру мен уқалау тәсілдерімен таныс болулары керек. Ауыр жағдайдағы науқастар ауруханадан асқынулармен ойықтар (пролежни), іркілісті пневмония және буындар контрактуралары мен бұлшық еттер гипо-атрофиясының, белокты-энергетикалық, бүйрек шамасыздықтары басталуларымен шығаруларыда орын алады. Үйінде науқас жағдайында негізгі ауруынан бөлек асқынулары өршіп, содан кейін науқасты оңалтумен емес ауруының асқынуларымен күресу жүргізіледі, әрине асқынуларға әкелген себептерінің алдын алумен айналыспаған және көп жағдайда орнына келмейтін асқынулар орын алады. Осылай мүмкіндігі шектеулі жандарға ерте, дұрыс, толыққанды, үздіксіз, жүйелі түрде медициналық оңалту бастамай, асқынуларымен өлім жағдайына әкелу орын алады. Кей жағдайда мүгедектік тобын анықтапта үлгермейді. Егер мүгедектік тобы анықталып, жеке оңалту бағдарламасына мүгедектерді оңалту орталығын көрсетсе, жергілікті әлеуметтік салаға қарасты оңалту орталығына жолданады. Орталықта төсек орындары бекітілген норматив бойынша мүмкіндігі шектеулі жандардың санына сәйкес келуі керек. Орталықты мүгедектерді оңалтуға арналған медициналық тренажерлармен, білікті, бейіні сәйкес мамандармен қамтамасыз ету керек. Ал облыстағы жалпы мүмкіндігі шектеулі жандардың санына, топ ерекшеліктеріне, бейіне байланысты бекітілген стандарт бойынша төсек орны мүлдем сәйкес келмейді. Соңғы жылдары облыстық ауруханаларда инсульт орталықтары ашылып, неврология бөлімшесі базасында негізінен бүкіл облыс бойынша инсульттен кейінгі науқастарды порталмен жоспарлы кезекпен емдеу қолға алынуда, бұлда жеткіліксіз. Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің 2013 жылғы 27 желтоқсандағы №759 «Қазақстан Республикасының халқына медициналық оңалту көрсетуді ұйымдастыру стандартын бекіту туралы» бұйрығының 8-ші тармағында медициналық оңалтудың мақсаттары денсаулықты, еңбекке қабілеттілікті, тұлғалық және әлеуметтік мәртебені қалпына келтіру, қоғам өмірінің қалыпты жағдайында интеграция, реинтеграцияның материалдық және әлеуметтік тәуелділігіне қол жеткізу болып табылады деп көрсеткен, ал 9-шы тармағында медициналық оңалтудың негізгі қағидаттары: ерте бастау; кезеңі; үздіксіздігі; үйлестігі; жеке және мультитәртіптік тәсілі; қолжетімділігі; ұқсастығы; оңалту іс-шараларын өткізудегі нақты қалыптастырылған мақсатқа бағдары деп көрсеткен. Денсаулық сақтау және әлеуметтік салалар арасында сабақтастық жұмыстарын күшейту керек. Оңалту орталығында, бөлімшелерінде, санаторийларда медициналық оңалтудан өтіп амбулаторлы бақыланып үй жағдайында немесе емханада медициналық оңалту курстарын жалғастырып, қайта оңалту орталығы, стационар немесе стационар алмастырушы, санаторийға жолданып, үздіксіз, жүйелі түрде оңалту курстары өткізілсе нәтиже болады. Жеке оңалту бағдарламаларының толыққанды түзілуін, мерзімінде, толық орындалуын бақылау оңалтудың оң нәтиже беруіне себеп болады. Мүгедектік топтар бойынша медициналық оңалтудың нәтижелерін талдап, сараптап, оң нәтижеге қол жеткізу мониторингі жүргізілуі керек. Ағзаның бұзылған және (немесе) жойылған функциялары сақталып, ішінара немесе толық қалпына келіп жатса медициналық оңалтудың дұрыс бағытын көрсетеді.
Ал психологиялық оңалту адам ауруханаға алғаш жедел аурудан, жарақаттан түскеннен бастап ерте кезеңде басталуы керек. Облыстық көпбейінді, қалалық, аудандық ауруханаларда психологтар (мүмкіндік болғанда медициналық, болмаса педагогикалық жоғары білімді) штаттары қарастырылуы керек. Науқас комадан, шок жағдайынан шығып, ағзада ауру, жарақат салдарынан кемістіктер орын алғаның, денесінің, қол-аяқтарының қызметтері шектелгенің, қимылдамайтының, сезбейтінің, қол-аяқтарын медициналық көрсеткіштері бойынша кесіп тастағаның немесе жарақаттық ампутация болғаның, көзі көрмей қалғаның, мүшелерінен айырылғаның түсінгенде науқаста дене жарақатымен бірге, психологиялық жарақат орын алады. Мұндай жағдайда науқаспен ерте психолог жұмысын бастау керек, үйіне шығарылғанда да амбулаторлы жағдайда жалғастырылуы жүйелі түрде жүргізілуі қажет. Содан кейін кезеңмен жүргізілсе, ең бастысы ерте кезеңде басталуы. Науқастың психологиялық қызметтерінің бұзылыстарын медициналық тұрғыдан дұрыс бағалау үшін, медикаментті тағайындаулар жасау үшін мейлінше медициналық психологтардың болғаны дұрыс. Психологиялық оңалту медициналық, еңбекпен оңалтулардың негізі болады, егер адам психологиялық тұрғыдан дайын болмаса медициналық, еңбекпен оңалтудың нәтижелері болмайды.
Әлеуметтік оңалтуда "Қазақстан Республикасында мүгедектердi әлеуметтiк қорғау туралы" Қазақстан Республикасының 2005 жылғы 13 сәуiрдегi Заңына сәйкес «Мүгедектердi оңалтудың кейбiр мәселелерi туралы» Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң 2005 жылғы 20 шiлдедегi №754 Қаулысы (Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң 2008.02.19. N 160 (2008 жылғы 1 қаңтардан бастап қолданысқа енгiзiледi) Қаулысымен өзгертулермен, толықтырулар енгізілген) 93-ші тармағында мүгедектердiң табиғи физиологиялық мұқтаждықтары мен қажеттiлiктерiн қанағаттандыруға арналған мiндеттi гигиеналық құралдармен: несеп қабылдағыштар, нәжiс қабылдағыштар, жөргектермен қамтамасыз ету мемлекеттiк сатып алу туралы заңнамасына сәйкес мемлекеттiк тапсырыс қаражаты есебiнен жүзеге асырылады деп көрсетілген. 102-ші тармағында Табиғи физиологиялық мұқтаждар мен қажеттiлiктердi қанағаттандыруға арналған мiндеттi гигиеналық құралдар мүгедектерге бiр жылға мынадай мөлшерде берiледi: 1) тiрек-қозғалыс аппаратының бұзылушылығы бар мүгедектерге жөргектермен - 480 дана; 2) несеп-жыныс жүйесiнiң бұзылушылығы бар мүгедектерге несеп қабылдағыштар - 12 дана; 3) iшек ауруы бар мүгедектерге нәжiс қабылдағыштар - 12 дана. Мүгедектердi мiндеттi гигиеналық құралдармен қамтамасыз етуге медициналық айғақтамалар. 1. Мүгедектердi жөргектермен қамтамасыз етуге: 1) ағзаның аурулар және/немесе жарақаттар салдарынан туындаған несеп пен нәжiстiң тоқтамауы түрiнде жамбас органдары функцияларының бұзылуына ұласқан статикалық-динамикалық бұзылушылықтары; 2) өзiнiң мiнез-құлқын бақылауының бұзылуынан туындаған психикалық бұзылушылықтар салдарынан несеп пен нәжiстiң тоқтамауы; 3) жамбас органдары функцияларының несеп жолдары мен тiк iшектiң жарақаттануы, жұлынның, несеп шығару жүйесi мен асқазан-iшек трактiсiнiң туа бiткен ауытқулары салдарынан несеп пен нәжiстiң тоқтамауы түрiндегi бұзылуы медициналық айғақтамалар болып табылады. 2. Мүгедектердi несеп қабылдағыш пен нәжiс қабылдағышпен қамтамасыз етуге iшек немесе қуық стомасының болуы медициналық айғақтамалар болып табылады деп көрсеткен. «Қазақстан Республикасында мүгедектерді әлеуметтік қорғау туралы» 2005 жылғы 13 сәуірдегі Қазақстан Республикасы Заңының 7-бабы 1-тармағының 9-1) тармақшасына, 20-бабының 3-тармағына және 22-бабының 1-тармағына сәйкес Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау және әлеуметтік даму министрінің 2015 жылғы 22 қаңтардағы №26 «Мүгедектердi оңалтудың кейбiр мәселелерi туралы» бұйрығында 113-ші тармағында табиғи физиологиялық мұқтаждар мен қажеттілiктердi қанағаттандыруға арналған мiндетті гигиеналық құралдар мүгедектерге бiр жылға мынадай мөлшерде берiледi: 1) тiрек-қозғалыс аппаратының бұзылушылығы бар мүгедектерге жөргектермен – 730 дана; 2) несепжыныс жүйесiнің бұзылушылығы бар мүгедектерге несеп қабылдағыштар–365 дана; 3) iшек ауруы бар мүгедектерге нәжiс қабылдағыштар–365 дана. 5-ші қосымшасында мүгедектерді міндетті гигиеналық құралдармен қамтамасыз етуге медициналық көрсетілімдері тізбектелген. Несеп қабылдағыштарды қуық стомасында тұрған Фолей урокатетеріне жалғайды, ал қуық стомасын несеп бөлінуінің жартылай немесе толық шықпауында орнатады. Толық шықпағанда стоманы Фолей урокатетерін орнату арқылы жүргізеді, анығырақ қуықтан несепті қасаға үстінен (кіндік астынан) тесіп Фолей урокатетерін енгізіп шығарады, ал несеп қабылдағышты осы Фолей урокатетеріне жалғайды. Урокатетерді қуыққа енгізетін болған соң, ол залалсыздандырылған, асептикалық жағдайда енгізуге арналған. Стомада урокатетер 7 күнге дейін тұруы керек, өндірушінің қолдану ережесінде көрсетілген, өйтпеген жағдайда урокатетер арқылы инфекция қуыққа, жоғары қарай бүйректерге өтеді. Несеп шығуының толық емес бұзылуында қуықта қалдық несеп қалады. Бұл жағдайда несеп қабылдағыш сыртқы катетер арқылы жалғануға болады. Ал қалдық несепті урокатетер енгізу арқылы шығарады, ол физиологиялық жағдайда 4-6 рет тәулігіне. Сондықтан жоғарыдағы қаулы мен бұйрыққа қосымша өзгертулер енгізіп несеп қабылдағышпен бірге Фолей катетері мен сыртқы катетер қосу керек. Бұл әлемдік медицина тәжірибесінде қолданылып келеді. Ал урокатетер мен сыртқы катетердің саны тәулігіне 4-6 болса, 1 жылда 365 тәулік, демек 365х4 немесе 365х6 болады. 22.01.2015ж. №26 бұйрыққа дейін несеп қабылдағыш жылына-12 данасы берілген, 2015 жылдан бастап 365 данаға көбейткен. 1 ай 1 несеп қабылдағыштың тұруы, бұл әлеуметтік оңалтудан гөрі, аурудың тез асқынып өлімге әкелуге себеп. Демек осы санаттағы мүмкіндігі шектеулі жандардың бүйрек шамасыздығынан, инфекцияның таралып сепсистен өлген жағдайларын осындай әлеуметтік оңалту нәтижесінен туындаған асқыну салдарына жатқызып көрсе. Жөргектермен қамтамасыз етуге аурулар мен жарақаттан кейінгі несеп пен нәжiстiң тоқтамауы көрсетпе болса, онда 22.01.2015ж. №26 бұйрыққа дейін 1 жылда 480 дана берілген, яғни күніне бір жарымға жақындау. Демек 1 жөргек ересек адамның тәулігіне бөлінген несебі мен нәжісін ұстау керек болған. Ал 22.01.2015 жылдан бастап-730 дана беріледі, яғни енді 2 жөргек ересек адамның тәулігіне бөлінген несебі мен нәжісін ұстау керек. Ал ересек адамның тәулігіне неше мөлшерде несеп пен нәжіс бөлетінің қаулы мен бұйрықты түзгенде анықтаған ба?
Жоғарыдағы Қаулының 51-ші тармағында жол жүру темiр жолда - қатты плацкарт вагоны тарифi бойынша, су жолдарында - екiншi класс тарифi бойынша, тас немесе топырақты жолдарда - белгiленген тарифтер бойынша төленедi. Жүрдек поезбен жол жүру кезiнде жылдамдығы үшiн ақы төленедi деп көрсеткен, ал арбамен қозғалатын мүмкіндігі шектеулі жан арбамен қозғалатын мүгедекке ілесіп жүретін адаммен бірге арналған арнайы 2 орындық купеде, вагонға көтерілерде көтергіші бар, сонымен ғана жол жүруге қолайлы. Арбамен қозғалатын мүмкіндігі шектеулі жан плацкарт вагонмен немесе автобуспен жол жүре алмайды, себебі арбамен плацкарт вагон немесе автобусқа көтеріле және ішінде жүре алмайды, көпшілік арасында физиологиялық қажеттіліктерін өтей алмайды, бұл ескерілмеген. 52-ші тармағында Протездеуге жол жүру ақысын төлеу жылына екi реттен аспайтын сапарға (тұрғылықты жерiнен протездеу пунктiне дейiн және керi қарай жүру бiр сапарға есептеле отырып) жүргiзiледi деп көрсеткен, ал 53-ші тармағында Протездеуге баратын және ертiп жүрудi қажет ететiн бiрiншi топтағы мүгедектер мен мүгедек-балаларға протездеуге бару сапары кезiнде ертiп жүрушiнiң жолақы шығындары жылына бiр рет барып-келу бағыттарына, ертiп жүрушiнiң тiкелей өзiне төлқұжатын көрсеткенде төленедi деп көрсеткен, демек 1-ші топтағы қасына еріп жүруді қажет ететін мүмкіндігі шектеулі жан мен мүгедек балалар екінші рет тек ертіп жүретін адамсыз жүргенде ғана өздері бара алады, ал өздерінің басқа қалаға қалай жететінің ескермеген. Ал Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау және әлеуметтік даму министрінің 2015 жылғы 22 қаңтардағы №26 «Мүгедектердi оңалтудың кейбiр мәселелерi туралы» бұйрығында 47-ші тармағында Жол жүру темiр жолда – қатты плацкарт вагоны тарифi бойынша, су жолдарында - екiншi класс тарифi бойынша, тас немесе топырақты жолдарда – белгіленген тарифтер бойынша төленеді. Жүрдек поезбен жол жүру кезiнде жылдамдығы үшін ақы төленедi. Өнім берушіге дейiн және керi қарай жол жүру құны ұсынылған билеттiң немесе темiржол вокзалы, автовокзал, кемежай кассасы берген анықтаманың негiзiнде төленедi. 48-ші тармағында Протездеуге жол жүру ақысын төлеу жылына екi реттен аспайтын сапарға (тұрғылықты жерiнен протездеу пунктiне дейiн және керi қарай жүру бiр сапарға есептеле отырып) жүргізіледi. Бандажбен қамтамасыз етілу құқығы бар адамдарға жол шығыстары бiр сапарға ғана төленедi. 49-шы тармағында Протездеуге баратын және ертіп жүрудi қажет ететiн бiрiншi топтағы мүгедектер мен мүгедек балаларға протездеуге бару сапары кезiнде ертiп жүрушінің жолақы шығындары жылына бiр рет барып-келу бағыттарына, ертіп жүрушінің тiкелей өзiне төлқұжатын көрсеткенде төленедi деп Қаулыдағыдай кемшіліктер қайталанған.
Арнаулы жүрiп-тұру құралдары: 1) бөлмелiк кресло-арбалар; 2) серуен кресло-арбалары деп көрсеткен. Кресло-арбалармен қамтамасыз еткенде ересектердің дене бітімдері ескерілмейді, дене бітімі ірі мүмкіндігі шектеулі адамдарға тар арбалар беріліп, қысылып, оларда ойықтармен (пролежни) асқыну, ал дене бітімі кішірек мүмкіндігі шектеулі адамдарға кең арбалар беріліп, омыртқа жоталары қисаю қаупі болады. Бұлшық еттердің жағдайлары спастикалық немесе бос салданулар, қолдарында контрактуралар болса арбаны айдай алмайтындығы, аяқ буындары контрактуралары отыруға ыңғайсыздық тудырады, мойын омыртқасы зақымданғанда мойын тірегіші болуы, серуендік арбалардың жұмыс істейтін, спортпен айналысып, белсенді өмір сүретін жандарға белсенді арбаның қажеттілігі ескерілмейді, тек Қытайдан ең арзан, сапасыз арбалар әкеліп пайда көрсе болғаны, ал оны тапсырыс берушілер ескертусіз қабылдайды. Арбаға өтініш қабылдағанда, жеткізгенде әр мүмкіндігі шектеулі жанның қажеттілігін ескеру қажет. Техникалық көмекшi (орнын толтырушы) құралдармен қамтамасыз еткенде инновациялық жаңа технологиялармен қамтамасыз етуге болатындай қаражат бөлінсе, мысалы робототехникалық экзоскелет HAL.
Еңбекпен оңалтып мүмкіндігі шектеулі жандарды жұмыспен қамтыса, бұл оңалтудың оң көрсеткіштері және мемлекетке қаржылық жеңілдік болар еді. Жұмыспен қамту орталықтарында көбіне дәнекерлеуші мен биіктікте жұмыс істейтін краншыларға тапсырыс қабылдайды. «Жұмыспен қамту 2020 жол картасы» бағдарламасы аясында бөлінген қаржы игеру мақсатында жаппай дәнекерлеуші мен биіктікте жұмыс істейтін краншылар дайындаймыз деп сырттай оқыту орын алып жатады, ал оқығандардың ішінде жұмыспен қамтылмай қалғандары да болады. Реабилитолог мамандығы бойынша қайта даярлықтан өткізуге жұмыспен қамту орталығында қарастырмаған.
Алла әркімге әр түрлі сынақ жібереді. Біреуге байлық, біреуге кедейлік беріп сынайды. Біреуге темірдей денсаулық, енді біреуге ауру беріп сыннан өткізеді. Біреуді басшы қызметін беріп сынайды. Осындай кезде құлдарының не істейтінін Жасаған Иеміз сыннан өткізеді. Сол сындардан сүрінбей өту – басты мақсатымыз болмақ. Құрметпен М.А.Жетписбаев.
Ответ: Құрметті Мұрат!
Министрлік Сіздің катетерлерді Тізбеге (ҚР Yкiметiнiң 20.07.2005 ж. № 754 қаулысымен бекітілген) енгізу және мүгедектерді міндетті гигиеналық құралдармен қамтамасыз ету нормаларын ұлғайту туралы ұсынысыңыз назарға алғанын және мемлекеттік бюджеттің мүмкіндігі ескеріле отырып, қаралатынын хабарлайды.
Бұл ретте, 2015 жылдың желтоқсанында Тізбе жергілікті бюджетте бар қаражат шегінде өзектендіріліп, ескірген сурдо-, тифлотехникалық құралдар заманауи көп функционалды электрондық гаджеттермен ауыстырылды (ҚР Yкiметiнiң 23.12.2015 ж. № 1035 қаулысымен). Осы өзгерістер 2017 жылғы 1 қаңтардан бастап қолданысқа енгізіледі.
Сонымен қатар, сапалы тауарлар мен қызметтерді сатып алу мақсатында Қазақстан Республикасында мүгедектердің құқықтарын қамтамасыз ету және өмір сүру сапасын жақсарту жөніндегі 2012 – 2018 жылдарға арналған іс-шаралар жоспарының үшінші кезеңінің (2016 – 2018 жылдар) жобасы шеңберінде «Мүгедектердi оңалтудың кейбiр мәселелерi туралы» Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау және әлеуметтік даму министрінің 2015 жылғы 22 қаңтардағы № 26 бұйрығына оңалтудың техникалық көмекші (орнын толтырушы) құралдарына, оның ішінде кресло-арбаларға бірыңғай талаптар қою бөлігінде өзгерістер мен толықтырулар енгізу көзделіп отыр.
2015 жылғы 3 желтоқсанда қабылданған «Қазақстан Республикасының кейбір заңнамалық актілеріне мүгедектердің құқықтарын қорғау мәселелері бойынша өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы» Қазақстан Республикасы Заңымен 24 заңнамалық актіге, оның ішінде 3 Кодекске түзетулер енгізілді.
Осы Заңда мүгедектер үшін көлік және әлеуметтік инфрақұрылымның қолжетімділігін арттыру мақсатында:
- вокзалдар мен әуежайларда кедергісіз орта құру;
- теміржол құрамдарын мүгедектерге қолжетімді вагондармен жабдықтау;
- көлік қызметкерлерін мүгедектермен қарым-қатынас жасау дағдыларына және оларға қызмет көрсетуге, оның ішінде ымдау тіліне үйрету;
- әуежайларда, теміржол вокзалдарында, әлеуметтік-мәдени объектілерде, сонымен қатар алаңдарда, даңғылдарда, көшелерде, орамдарда өзге көлік құралдарын қоюға болмайтын, мүгедектердің арнайы автокөліктерін қоюға арналған тегін тұрақ орындарын бөлу және т.б. нормалар қарастырылған.
Сонымен қатар, Әкімшілік құқық бұзушылық туралы Кодекске сәйкес мүгедектердің әлеуметтік және көлік инфрақұрылымы объектілеріне қол жеткізуін қамтамасыз етпеу түрінде жасалған бұзушылық –
лауазымды адамдарға – 50 айлық есептік көрсеткіш (АЕК),
шағын кәсіпкерлік субъектілеріне – 120 АЕК,
орта кәсіпкерлік субъектілеріне – 200 АЕК,
ірі кәсіпкерлік субъектілеріне 400 АЕК мөлшерінде айыппұл салуға әкеп соғады.

ирина
возраст: 72
г. алматы
01.03.2016 23:24
Добрый день! ЯТрегубова Ирина, Инвалид 2 группы ушла на пенсию с зарплатой 247 рублей в 1992 году, при расчете пенсии ошибочно были взяты 2 месяца вместо положенных для расчета 3 месяцев.Третий месяц 1 квартала 1992 года не был отработан в связи с установленной инвалидностью. Прошу устранить ошибку с тем чтобы я могла получить достойную 33летнему стажу пенсию. По утверждению экс-министра труда и соц защиты Абдыкаликовой. Г , инвалидам имеющим непрерывный трудовой стаж более 30лет предусмотрена доплата к пенсии 7000 тг ( по второму уровню) как мне получить эту доплату? Заране Вас благодарю!
Ответ: Уважаемая Ирина!
При достижении пенсионного возраста инвалиды могут перейти на пенсионные выплаты по возрасту в соответствии с законодательством Республики Казахстан о пенсионном обеспечении.
При этом, если назначенная пенсия окажется меньше, чем размер пособия по инвалидности, то к пенсии устанавливается доплата до размера месячного пособия по инвалидности. Касательно правильности расчета пенсии Вам необходимо обратиться в территориальный департамент Комитета труда, социальной защиты и миграции, где по материалам Вашего пенсионного дела Вам дадут квалифицированное разъяснение.

Михаил
возраст: 53
г. алматы
01.03.2016 19:22
Очень просим редакцию портала Закон.кз, первым задать наш вопрос. Елбасы не раз говорил: в поликлиниках длинющие очереди, инвалидов годами гоняют по этажам, когда закончатся бепредел и взятки, ставки взяток растут каждый год, кто и когда наведёт порядок в социальной системе!?! Назарбаева Дарига Нурсултановна сказала: руководителей социальных ведомств нужно уволить, всё спихнули на местные органы, а там ни акиматам ни министерствам не подчиняются. Каждый год в этих ведомствах разворовывание гос.средств, неосвоения, нужна тотальная проверка по линии Финпола и КНБ. 3 группа стоит 2-3, 2 группа 3-5, 1 5-7 тысяч долларов. Нашему другу Николаю врачи МСЭ сами предложили за 5 тысяч долларов перейти на 1 группу. Он написал министру Дуйсеновой и предупредил, что он служил в России, много лет жил там и до перезда в Россию, с её ответом соберёт большую пресс-конференцию. Нет ответа более 9 месяцев! Спасибо редакции за возможность задать вопрос. Нужно больше приглашать всех высокопоставленных чиновников из Акорды и Правительства. Желаем удачи, успехов, главное крепкого здоровья вам и вашим близким. С уважением Маравин Михаил Дмитриевич и Бердникович Анатолий Владимирович воины -афганцы. Елбасы сказал: афганцы должны не просить, а требовать. Мы просим помочь нашему другу Кайрату. Мы в 2015 году 4 раза возили Кайрата на приёмы в Акорду. 4 раза нам обещали помощь, а всех виновных наказать и уволить. Звоните на сотовый Кайрата: 8-7023433879. В 3 раз в Акорде нам сказали: идёт саботаж и дискредитация Елбасы! Мама Кайрата Александра Ивановна с 1991 года пишет Елбасы. Елбасы даёт всем поручения: МЗСР, Правительству. Елбасы правильно сказал по поводе неисполнения Его поручений: Правительство тормоз, все футболят мои поручения и никто не хочет исполнять. Редакцию просим взять для нас эл.адрес министра. Её секретарь дала домашний телефон Дуйсеновой. даже в её министрестве на министра видимо начихали...
Ответ: Уважаемый Михаил!
В настоящее время Министерством проводятся мероприятия по борьбе с коррупцией (установление видео-камер наблюдения, служебные расследования, встречи-семинары с представителями силовых ведомств и т.д.).
Касательно коррупциогенной ситуации сложившейся, по Вашему мнению, в службе медико-социальной экспертизы, в частности, по факту указанному в Вашем обращении, хотели бы провести служебное расследование, для чего нам нужны конкретные фамилии и должности лиц, которых Вы обвиняете в коррупции.
Кроме того, в целях обьективного подхода к рассмотрению данного вопроса просим Вас войти в состав комиссии, которая будет заниматься расследованием представленных Вами фактов. Приглашаем к сотрудничеству.
Поднимаемый Вами вопрос был неоднократно рассмотрен специалистами медико-социальной экспертизы и здравоохранения.
В октябре и декабре месяце 2015 года, комиссия МСЭ совместно с представителями партии «Нур Отан» и специалистами местных исполнительных органов осмотрела Ермекпаева К.К.
В результате комиссионного осмотра и анализа представленных медицинских документов, по степени нарушения функций организма и ограничения жизнедеятельности, на момент осмотров данных для установления ему первой группы инвалидности не выявлено.
В настоящее время лечение и наблюдение Ермекпаева К.К. находится на личном контроле главного врача городской поликлиники № 20 Сулейменовой Р.Б. Необходимый объем медицинских услуг Кайрат Кайрашевичу предоставляется.

Жанар
возраст: 50
г. Алматы
01.03.2016 17:29
Сәлеметсіз бе, Тамара Қасымқызы! Мен туа біткен мүгедектігім бар (оң жампастың туылғанан шығуы) жас кезімде бірнеше рет ота жасалынған, оң аяғым 8 сантиметр қысқа. Мектепті бітірген кезімде бірден жоғарғы оқу орнына түстім де, одан әрі оқуды аяқтаған соң қызмет атқардым. Өзімді мүгедек санамадым, өйткені жұмысым отырып атқарылатын ой жұмысы болған соң. Жас келе омыртқаларым қисайып, буын аурулары пайда болды, қимылдауыма қиындықтар туындады. Сол себепті де, 2015 жылы бірінші рет мүгедектіктікті ресімдедім, онда да бір жылға ресімдеді, менің туа біткен мүгедектігімді анықтайтын дәрігерлік ұйғарымдар бола тұрса да өмірлік ресімделмеді, үстіміздегі жылы тағы комиссиядан өтуім қажет, шындығына келсек, аяғым елу жылдан кейін жазылып кетпейді ғой, мүгедектігімді өмірлік етіп ресімдеуге қолдау көрсетіп, кеңес берулеріңізді өтінемін, құрметпен, Жанар
Ответ: Құрметті Жанар! Сіздің өтінішіңіз жан жақты қаралды.
Өкінішке орай, Сіздің аты – жөні және мекен – жайыңыз туралы толық мәліметтің жоқтығына байланысты, Сіздің сұрағыңыз бойынша толық жауап беруге мүмкіншілігі болмай отыр.
Бұдан басқа, біз Сізге қолданыстағы заңнамаға сәйкес мүгедектікті белгілеу параметрлері бойынша жалпы түсініктеме береміз.
Мүгедектікті белгілеу медициналық - әлеуметтік сараптама жүргізу ережесіне сәйкес, функционалдық бұзылушылықтар және тіршiлiк-тынысының шектелуі бойынша мүгедектiк организм функцияларының тұрақты, қалпына келмейтiн өзгерiстерi болған кезде, жүргiзiлген оңалту iс-шаралары тиiмсiз болғанда, бiрiншi топ мүгедектігінде кемiнде төрт жыл, екiншi топ кемiнде бес жыл, үшiншi топ мүгедектігінде алты жыл динамикалық қадағалаудан кейiн, зейнеткерлiк жастағы адамдарға - оңалту болжамы қолайсыз болған кезде мерзімсіз белгіленедi.
Көтеріп отырған сұрақтарыңыз бойынша Алматы қаласы бойынша Еңбек, әлеуметтік қорғау және көші-қон Комитеті департаментінің әдіснама және бақылау бөлімінде кеңес алуыңызға болатындығын хабарлаймыз.

айнур
возраст: 27
г. алматы
01.03.2016 16:55
Здравствуйте Тамара Дуйсеновна!!!

1. Пишу Вам от имени всех родителей детей-инвалидов с диагнозом ДЦП. Нашим детькам уже больше 9ти лет. До сегодняшнего дня не умеем ходить, сидеть, самостоятельно кушать.Поэтому нам ОБЬЯЗАТЕЛЬНО нужно стул-горшок.Управление ссылается на ИПР, что там не указано.Просим Вас ввести стул-горшка в перечень технических вспомогательных и специальных средств передвижения , предстовляемых инвалидом!

2. Алмалинский реабилитационный центр города Алматы. вся реабилитация на 2м этаже находиться, а туда даже с коляской не доберешься, так как нет пандуса.Ждешь помощи у прохожих. Парковка для машин тоже не предусмотрена. Находиться далеко от центра и не в удобном месте.

3. С 29.04.2010 года стоим в очереде в реабилитционном центре "Балбулак". до сегодняшнего дня не можем попасть туда. Нам уже больше 9ти лет. Если не сейчас, то тогда когда мы поподем?

4. С такими детьми чато ложимся на разные реабилитационные центры. И там нас заставляет платить деньги за маму, т.е за еду, за койку. и т. д. Почему мы должны платить , ведь наши дети самостоятельно не смогут получать лечения?

5. подгузники каждый год для нас проблемно. получаем не в срок. Всегда поздно. Приходиться покупать.Когда начинаешь звонить , ссылается на тендер. Что не вовремя организовывает тендер. Почему так?

Ответ: Уважаемая Айнур!
Ваше предложение по включению стул-горшков в Перечень технических вспомогательных (компенсаторных) средств и специальных средств передвижения, предоставляемых инвалидам (утвержден ППРК от 20 июля 2005 года №754) принято к сведению и будет рассмотрен с учетом возможностей государственного бюджета.Действительно, в некоторых организациях для лиц с ограниченными возможностями имеются проблемы доступа.Со стороны Министерства предпринимаются все меры для того чтобы создать равные условия инвалидам по всем объектам социально-транспортной инфраструктуры и выполнением индивидуальной программы реабилитации инвалидов.В частности для того чтобы сделать пандус и парковку для автомобилей в Алмалинском реабилитационном центре г. Алматы, просим Вас написать заявление в Департамент Комитета труда, социальной защиты и миграции по г. Алматы по адресу: пр. Абылай хана 2, тел. (7272) 79-58-01, 79-34-74. После проведения служебного расследования Вам будет дан ответ по адресу указанному адресу в Вашем заявлении.
В соответствии с Законом «О государственных закупках» от 4 декабря 2015 года приобретение обязательных гигиенических средств осуществляется способом из одного источника путем прямого заключения договора о государственных закупках у организаций, создаваемых общественными объединениями инвалидов.

Умурзаков Берик
возраст: 24
г. Аягоз
01.03.2016 16:18
Уважаймая Тамара дуйсенова я Умурзаков Берик Тлеуханулы Председатель Корпоративного Фонда Аягоз ОО КОС у меня к вам такой вопрос на счет услуги индивидуального помошника как всем известно услуги индивидуального помошника предоставляются инвалиду в сответствий постановлением номер 754 и программои реабилитаций инвалида то ест ипр но как вы знаете в этом законе все идет на общих оснаваниях что инвалиды по зрению и нвалиды колясичники и многие другие что им не болие 8 ми часов ден и не болие 60 часов для инвалида по слуху как я понимаю и наверное все инвалиды понимают что в этом законе есть много не даработок к примеру возмем слово из этого закона индивидуальныи помошник хотя даже во многих областях так и предоставляются но с балшым трудом именно орентируяс на это слово в законе но вы знаете что в восточном казахстане это не так к примеру возмем усть каменогорск там на пример 1 помошник должен обслужит 4 5 6 инвалидов лично многие инвалиды в считают что это не целесобразно потому во первых это чисто физически трудно для помошников потому что у каждого инвалида своий причуды и прихати и каждему не угадит на верное я не первыи кто поднимает этот вопрос но все же хочу иво задать как я говорил рание что данная услуга предоставляется индивидуально но не во всех регионах рк если даже предоставляются то с болшим трудом и арентируяс толко на слово индивидуальныи в законе о правах инвалидов так как в законе четко и ясно не прописоно что услуги индивидуального помошника должны предоставлятся индивидуально и по этому во многом возникают споры по этому поводу с местнымыи тереторияльными собезами потому что говорят что предоставление услуги индивидуально не прописоно в законе и вынуждают брать соцс работников а соцс работники вынуждены в свою очерет обслужит 4 5 6 инвалидов и тоже самое с оплатои даннои услуги в разных регионах оплата по разномутак как некоторые роганизаций и втом числе наша при выплотах индивидуально возникают трудности так как везде по разному и из этого выходит такои вопрос почему выплаты индивидуалных помошников в разных регионах рк по разному и почему в законе все ише не уточнен статус индивидуалного помошника потому что помошник чисто физически не в силах обслужит 4 5 6 инвалидаов а это в свою очеред не очен вызывает дискомфорт тля инвалида потому многие инвалиды хотят вести полныи оброз жизни потому что они вынуждены распределят свое время чтобы их время не мешало работе помошника потому время инвалида может совпадат со временям другого инвалида и им одновременно нужно будет идти куда нибуд а помошник не свободен что в этом случий инвалид должен делат ждат когда помошник освобадится а дело инвалида вед не ждет может срочно чтото надо зделат обясните пожалуста уважаймая тамара дуйсенова что должен инвалид в таких случиях делат и в сою очеред я хочу зделат предложение на счет услуги индивидуального помошника невзя ли проезводит оплату помошников как надбавку к пенсий инвалида чтобы инвалиды могли сами нанемат помошников в пределах разумного конешно
Ответ: Здравствуйте! Согласно Правил (утвержденным приказом Министра здравоохранения и социального развития РК от 22.01.2015 года № 26) индивидуальный помощник предоставляет услуги сопровождения инвалида от места проживания до пункта назначения и обратно: на работу, в учебные заведения, а также при посещении инвалидом акиматов и маслихатов, суда, прокуратуры, объектов социальной сферы, юридических консультаций, нотариуса, культурно-зрелищных мероприятий, спортивных сооружений, объектов торговли, медицинских учреждений, предприятий бытового обслуживания и иных организаций для решения вопросов, связанных с обучением, трудоустройством, защитой и реализацией своих прав и интересов, получением информации, оформлением необходимых документов.
Нагрузки на одного индивидуального помощника допускается исходя из возможностей местного бюджета.
При этом необходимо отметить, что в функций индивидуального помощника не входят вышеперечисленные вами функций. Услуги по уходу предоставляет социальный работник и является гражданским служащим.
А индивидуальный помощник является стороной гражданско-правового договора и трудовые отношения с ним не возникают, индивидуальный помощник не относится к гражданским служащим и стаж не исчисляется.

Дамир
возраст: 43
г. Алматы
01.03.2016 09:27
Добрый день!Тамара Дуйсеновна! Я инвалид 1 группы с детства колясочник, Работаю в Университете ,пользуюсь услугой Инва-такси,хотел спросить ,Будет ли продолжена работа этой услуги для колясочников,обучающихся и работающих г Алматы будет ли увеличен и обновлен парк автомашин ?
Спасибо Таиров Дамир

Аскарбек
возраст: 64
г. Кызылорда
01.03.2016 01:28
Здравствуйте, уважаемая Тамара Касымовна!
В ноябре 2014 г я получил травму. У меня паралич нижних конечностей . Являюсь инвалидом 1 ой группы.
Я и моя семья очень надеемся , что смогу встать на ноги и ходить . Я обязан встать на ноги !
Но в ходе лечения и реабилитации сталкиваюсь с интересными проблемами...
В данный момент реабилитацию прохожу в частном оздоровительном центре "Канат" , который оснащен тренажерами , необходимыми именно для таких людей как я .
Врач реабилитолог Сакен Т. занимается с каждым индивидуально, применяя свою методику . Все тренажеры придуманы и сделаны им лично. Самоотверженный и талантливый человек! Казахский Валентин Дикуль.
Общественный транспорт не приспособлен к перевозке инвалидов-колясочников. Услугами Инва такси разрешено пользоваться всего лишь 3 раза в месяц. А мне необходимо в день 4 раза. Пользуюсь услугами частников.
Следующая проблема уколы Диспорт .
Помогите пожалуйста , получить Диспорт по квоте. 1000 ед .
Лечение-реабилитация очень долгое .
Соц.работника мне не дали . Положено ли мне? За мной ухаживают жена пенсинерка, дочери . Дочь тоже инвалид 2 ой группы.
Из за моего состояния на работу выйти не могут .
Проблемы возникают и в поликлинике , относимся к 6 ой .
Часто приходится вызывать на дом уролога , но у него нет соответствующего инвентаря , и чаще в платную клинику обращаюсь. Могу ли я получать лекарства и препараты на бесплатной основе.
Вызов невропатолога ,взачастую, остается неуспешным .
Тамара Касымовна , конечно также имеются и положительные моменты ... спасибо собесу обеспечивают средствами гигиены , выдают коляски .

Надеюсь на Вашу поддержку и помощь . Может наши доктора станут внимательнее к нам .
От всей души поздравляю Вас с наступающим Женским днем 8 марта !
Здоровья Вам и больших успехов!

Алия
возраст: 35
г. Кызылорда
29.02.2016 23:44
Здравствуйте, уважаемая Тамара Касымовна!
Я жительница города Кызылорда, являюсь инвалидом 2 группы . Воспитываю ребенка одна. Малышу 1 годик.
Проживаю у родителей. Стою в очереди на жилье как инвалид и мать одиночка.
С 15 лет я болею эпилепсией. Около 20 лет я пила таблетки финлепсин , карбамазепин, зептол.
За все это время получила множество травм и ожогов .
Рубцы имеются на шее, лице, на руках .После первого ожога начал расти постожоговый полип, пришлось его удалять . Травмы и лечение вот такого вот характера и в дальнейшем имелись .
Но недавно , Тамара Касымовна , обратившись в одну частную клинику Алматы , я прошла полное обследование.
Обследование ,конечно, дорогое. Также как и лечение. Мне были подобраны препараты новые для меня , после приема которых у меня уменьшилось количество приступов . Становится лучше!
Проблема в том, что раньше выдавались в диспансере лекарства бесплатно . Порой не всегда , но все же выдавались.
А новые лекарства называются Кеппра 1000 . Обращалась в диспансер , где состою на учете , там этих лекарств нет . Бюджетом не рассмотрены . Обещают со следующего года и причем уже туда приходили представители фарм.компании.
Мне в месяц 2 пачки необходимо покупать . Раньше они стоили 15 тысяч тенге за пачку. Недавно я купила за 23655 тенге . Помогают по сей день родители , пенсионеры, проработавшие в сфере образования по 30-35 лет. Но уже полтора года как мой отец получил травму и стал инвалидом 1 группы. За полтора года все возможности материального характера исчерпаны. И теперь , чтобы папу поставить на ноги , нам приходится продать наш дом.
Тамара Касымовна, огромная просьба , посодействуйте пожалуйста, пусть пересмотрят бюджет в диспансере . Включат Кеппру 1000 . Он очень необходим. Бросить лечение не хотелось бы . На зептол переходить , значить болеть часто!
А мне сейчас болеть категорически нельзя. Папу на ноги надо ставить .Вся моя пенсия не хватит на лекарства .
Спасибо. Здоровья Вам и успехов!



Ответ: Добрый день! Обеспечение амбулаторных больных в рамках гарантированного объема бесплатной медицинской помощи при оказании амбулаторно-поликлинической помощи осуществляется бесплатно в соответствии с Перечнем лекарственных средств и изделий медицинского назначения для бесплатного обеспечения населения в рамках гарантированного объема бесплатной медицинской помощи на амбулаторном уровне с определенными заболеваниями (состояниями) и специализированными лечебными продуктами, утвержденным приказом И.о. Министра здравоохранения от 4 ноября 2011 года №786 за счет средств республиканского и местного бюджетов (далее - Перечень).
Лекарственный препарат «Кеппра» (международное непатентованное наименование Леветирацетам) входит данный Перечень (Приказ Министра здравоохранения и социального развития Республики Казахстан от 28 мая 2015 года № 403, настоящий приказ действует с 1 января 2016 года, дополнение к вышеуказанному приказу).
При этом, администраторами бюджетной программы по амбулаторному лекарственному обеспечению являются местные исполнительные органы, которые формируют потребность в лекарственных препаратах и обеспечивают финансирование.
Вам необходимо обращаться Управление здравоохранения Кызылординской области по телефонам 8 (7242) 23-53-41, 40-04-51.
В случае некачественного оказания гарантированного объема бесплатной медицинской помощи Вы можете обратиться в Департамент Комитета контроля медицинской и фармацевтической деятельности по Кызылординской области по телефону: 8 (7242) 23-45-34.

Елена
возраст: 54
г. г.Уральск
29.02.2016 23:43
Я инвалид детства, третьей группы (сколиоз 4й степени) бессрочно. Я знаю, что инвалиды бессрочники, 1й и 2й группы, уходят на пенсию раньше. В связи с повышением пенсионного возраста будет ли предусмотрено снижение ПВ для инвалидов этой группы?
Ответ: Уважаемая Елена!
Право на пенсионные выплаты за счет обязательных пенсионных взносов (ОПВ) из единого накопительного пенсионного фонда (ЕНПФ) предоставлено инвалидам первой и второй групп, если инвалидность установлена бессрочно.
Также, Законом предусмотрено право заключения договора пенсионного аннуитета со страховой организацией при достаточности пенсионных накоплений для обеспечения выплаты не ниже размера минимальной пенсии:
- за счет ОПВ по достижению возраста для мужчин - 55 лет; женщин - 50 лет;
- за счет обязательных профессиональных пенсионных взносов достигшим 50 лет, при наличии стажа работы не менее пяти лет на работах с вредными (особо вредными) условиями труда.
При этом, основным условием для заключения указанного договора является достаточность пенсионных накоплений в целях обеспечения страховой выплаты не ниже размера минимальной пенсии.
Таким образом, вышеуказанным Законом предусмотрены условия, при наступлении которых у граждан возникает право раннего выхода на пенсию.
Иного льготного пенсионного обеспечения для инвалидов действующим законодательством не предусмотрено.
Сортировка по: дате | рейтингу
Все вопросы
списком облаком

Все темы